Kampverslag

Maandag

We begonnen dag om school te gaan. Je moest een hesje pakken en je fiets in de rij zetten. Bijna alle ouders stonden bij het hek. We fietsten rond half negen weg . We kwamen na ongeveer een uur bij de eerste activiteit. Dat was bij Fitland. We gingen daar klimmen op een hoge muur met een touw,boogschieten en minigolfen. Luca kreeg een golfstick tegen zijn mond hij moest naar de eerste hulp. Toen Luca bij de eerste hulp was , gingen  wij door. Mirte haar ketting lag er af toen moesten wij even wachten en daarna weer door. Toen kwamen we bij Zoo park. Daar gingen we eerst eten en drinken toen hadden we een speurtocht, met vragen zoals: in welk verblijf staat een vliegtuig? En wij hebben heel veel dieren gezien. Wij gingen weer door het was nog ongeveer tien minuten fietsen. Toen we zijn aangekomen waren ze spullen er al .Wij gingen uitpakken en even buiten spelen. Toen iedereen klaar was gingen wij eten. Wij aten frikandellen en hamburgers er was ook salade en stokbrood. Haast niemand had meer trek. Toen gingen wij film kijken we kregen popcorn en cola of jongens gingen sinas of ranja. daarna tanden poetsen ,pyjama aan doen en naar bed. De meisjes gingen nog heel lang kletsen dat vond meester Rob niet goed :). De meisjes zijn rond half twee gaan slapen en de jongens veel eerder…

Dinsdag

´s Morgens werden we wakker gemaakt met baby shark (het liedje dat de hele tijd in je hoofd blijft hangen). Daarna gingen de corveeërs de bekers afwassen van gisteren omdat we die nodig hadden voor het ontbijt, toen werden de borden, bekers en etenswaren op tafel gezet daarna gingen we eten. We fietsten aan naar nika-actief daar hebben we boog geschoten, jenga in het groot gespeeld, estafette, dobbelspel (grote dobbelstenen zo snel mogelijk op het juiste cijfer leggen), frisbee gooien en balanceren op een balk met een frisbee op je hoofd. Toen zijn we weer terug gefietst naar de kamplocatie daar hebben we gegeten. Daarna zijn we naar Venray gefietst en hebben we crazy 55 gespeeld dat houdt in dat je 55 rare/gekke vragen moet beantwoorden door dingen te doen in het winkelcentrum van Venray met tablet. Daarna zijn we weer terug gefietst naar de kamplocatie. Toen gingen we avond eten. Nadat we dat gedaan hadden gingen we levend cluedo doen dat houdt in dat je er achter moet komen met welk wapen ze vermoord is, welke plaats en wie het heeft gedaan, juffrouw Linda was vermoord(Trendy Linda) het wapen was slagersmes en degene die het had gedaan was juffrouw Annet (hendige theo) andere bekende verdachten waren Gesanne Gordijn, Nietvergetende Nancy, Snelle Rob, Energieke Elien en lieve Annet. Toen we klaar waren met levend cluedo mochten we ons klaar maken voor de bonte avond. Daarna begon de bonte avond het was grappig maar sommige grapjes snapten wij niet. Na de bonte avond ging iedereen zijn/haar pyjama aan doen en naar

Woensdag

We werden wakker en gingen even klaar maken. Terwijl de gingen corveeën. Toen iedereen klaar was gingen we eten. En je moest perse twee boterhammen eten. Toen iedereen sowieso twee boterhammen op had. Gingen de corveeërs opruimen. Terwijl de corveeërs aan het corveeën waren gingen wij spelen rondom de blokhut. Daarna gingen we in het bos water vuur en spons spelen. Toen we klaar waren kregen we nog een broodje knakworst. Daarna gingen we op de fiets op weg naar Wanroij. Maar het ging niet zo snel als gepland want we hadden tegenwind. Maar uiteindelijk waren we nog best snel. We waren daar aangekomen. En gingen boterhammen eten daarnaast kwam Vianen er ook aan. En gingen we een potje levend stratego spelen team rood tegen team zwart en team zwart had gewonnen. Daarna mochten we vrij spelen. Alle jongens gingen toen gelijk naar de skelters. En de meiden gingen gewoon een beetje kletsen. Daarna gingen Beers en Vianen allebei weer hun reis vervolgen. Vianen naar Overloon en Beers naar huis. Te terug weg van Wanroij naar Beers ging gemakkelijk want we hadden wind in de rug. Toen we thuis waren zette iedereen zijn fiets terug. En ging gelijk naar zijn of haar ouders. Iedereen pakte zijn spullen en ging naar huis. En waarschijnlijk gelijk onder de douche en toen meteen slapen want iedereen was vies en moe van 3 leuke dagen kamp.